Σεμινάρια Διαιτητών περιόδου 2016-2017
Από την ΚΕΔ/ΕΠΟ ανακοινώνεται ότι οι διαιτητές, βοηθοί διαιτητές, παρατηρητές και εκπαιδευτές διαιτησίας όλων των Εθνικών κατηγοριών (αξιολογημένοι την αγωνιστική περίοδο 2015-2016), που θα συμμετάσχουν στο σεμινάριο αγωνιστικής περιόδου 2016-2017, υποχρεούνται να υποβάλλουν σχετική αίτηση (με ταυτόχρονη κοινοποίηση στην Επιτροπή Διαιτησίας της Ένωσής τους) στο...

